16 Mart 2012 Cuma

Yaz İçin Pastel Renklerde Makyaj

İstanbul'da dünkü kar yağışından sonra çok ilginç bir şekilde güneş bugün yüzünü gösterdi. İyi ki de gösterdi ki gözümüz gönlümüz açıldı biraz. Hava durumu haberlerinden izlediğim kadarıyla da pazartesiden itibaren bahar gelecekmiş:)

Baharın gelmesi de yazın gelmesi demek olduğuna göre yaz için artık hazırlıklarımızı yapmaya başlayabiliriz:)
Sizin gardroplarıız hazır mı bilmiyorum ama ben daha kışlıkları kaldıramadım gardrobumun raflarından. Ayrıca zaten yaz için yeni alışveriş de yapmak lazım tabii ölçülü olmak kaydıyla. Dün trendyol blogda okudum, bu yaza pastel renkler damgasını vuracakmış. Pembeli, süt mavili pantolanlar falan:)

O zaman makyajımızı da ona uygun renklerde yapmak lazım öyle değil mi? Yani pastel renklerde... Ben de birazcık araştırdım, tam da yaza uygun pastel tonlarda, sanki yüzünüzde makyaj yokmuş gibi duran ama sizi daha canlı, daha enerjik gösteren bir kaç makyaj örneği buldum:) ve hemen sizlerle paylaşmalıyım diye düşündüm:)

Benim özellikle ikinci resim çok hoşuma gitti. Şu güneşli günler bir devam etsin, ilerleyen günlerde mutlaka denemeyi düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder