30 Mart 2012 Cuma

Ne Maşa, Ne Bigudi Sadece Bir Çorap Kullanarak Dalgalı Saçlar:)

Eğer saçlarınız uzunsa biraz daha hacimli görünmesiniz istersiniz değil mi? Bunu sağlamanın en güzel yolu da dalgalı şekil vermektir. Ben maşanın saçıma zarar verdiğini düşündüğümden genellikle saçlarımı bigudiyle sarıp da yatardım. Sonuç gerçekten güzel oluyordu ama parça parça ayırıp sarması biraz zor geliyordu. Sünger bigudi kullandığımdan gece uyurken bana bir zararı yoktu ama ben yine de bu videoyu izledikten sonra bu yolu tercih edeceğime karar verdim:)

Sözü fazla uzatmadan siz de izleyin isterseniz:)


Bu da yapılış yolu:)


Ben denedim  ama spreyim olmadığından ve saçlarım katlı kesim olduğu için çorabı yuvarlarken saçlarım ordan burdan toparlak zor oldu ama toparlayabildiklerim baya kıvrıldı:)

1 yorum: