20 Ocak 2012 Cuma

En Sevdiğim Tom Hanks Filmi: Forrest Gump

Tom Hanks'in en sevdiğim oyunculardan biri olduğunu daha önce belirtmiştim. Film de en sevdiğim filmlerden biri. Bir süre Tom Hanks Filmlerinden devam ederim bu gidişle gibi geliyor. Adamın filmleri çok güzel çünkü.



Ama benim için Forrest Gump'ın yeri bambaşka. Bütün sosyal paylaşım sitelerindeki hesaplarımda kendimle ilgilini bilgiler köşesinde en sevdiğiniz filmler kısmında en başta yer almıştır her zaman. Televizyonda her rastladığımda da mutlaka tekrar izlerim:)



Filmin Başrol oyuncuları: Tom Hanks, Robin Wright ve Gary Snise. Yönetmeni Robert Zemeckis. 1994 yapımı ve imdb puanı: 8.7

Filmin konusu ise şöyle: Forrest Gump, zeka seviyesi 75 olan bir erkeğin hayatını ele alıyor. Zeka seviyesi nedeni ile devlet okullarına girmekte bile zorlanan Forrest Gump  zamanla akla mantığa uymayan başarılara imza atıyor. Her ne kadar zeka seviyesi düşük olsa da fiziksel olarak son derece sağlam olan Forrest Gump, inanılmaz başarılar gösteriyor ve bir anda tüm dünyanın tanıdığı bir insan haline geliyor. Hatta filmde kendisi farkında olmasa (elma şirketi diyor kendisi) da dünyanın en büyük şirketlerinden birinin ortağı oluyor:) Hep sevdiği kadının hayalini kuruyor, bu kadın hep bir yerlerde karşısına çıkıyor ama kavuşmaları biraz hazinli oluyor (sakın kızmayın bana sonunu söyler gibi oldum diye) . Filmin en çok karşımıza çıkan repliği Koş Forrest Koş. Özellikle Vietnamda asker arkadaşını sırtında taşırken ve bir yandan da Koş Forrest Koş diye bağırırken oldukça duygusal anlar yaşatmıştı.

















Filmi konusu ve başarılı oyunculuklarından başka bir diğer öne çıkaran konu da soundtrackları. Filmde çok güzel Amerikan Klasiklerinden oluşan inanılmaz dinlenesi şarkılar vardı. Ben buraya bir tanesini (en sevdiğimi ) eklemek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder