8 Mart 2012 Perşembe

Steven Spielberg'den Bir Güzel Film Daha: War Horse


Film kesinlikle çok güzel. Ben beğenerek izlemiştim ve Oscar'a dair çok büyük bir beklentim vardı bu film için. Maalesef ödülleri Artist filmi kaptı ama yine de bu filmi izlemenizi tavsiye ederim. Filmin sorun yaratabilecek tek özelliği biraz uzunca olması. Ama akıcı film, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.

Filmin Yönetmeni: Steven Spielberg, Başrol oyuncuları: Jeremy Irvıne, Emily Watson, Peter Mullan . Aslında tüm bu isimleri es geçip filmin başrol oyunucusu O güzel attı demek istiyorum.:) Film 2011 yapımı ve imdb deki puanı: 7.2.

Filmimizin konusuna gelince: Genç Albertin babası bir gün tüm parasını vererek, hikayenin kahramanı olan atı alıp gelir. Albert bu atı çok güzel yetiştirir ve aralarında kuvettli bir bağ oluşur. Ancak maddi şartlar yüzünden atı orduya satmak zorunda kalırlar. Artık atın sahibi genç bir subaydır. Ancak son sahibi o olmaz. Bundan sonra bir sürü macera geçer, bu sevimli atın başından. Ama ilk sahibi Albert ondan vazgeçmiş değildir ve onu aramaya devam eder.



 Daha da fazla anlatmıyım, sonu belli olacak yoksa:) Yalnız önemle belirtmek istediğim bir şey var. sonra kızmayın bana nasıl film tavsiye ettin diye:) Filmin bir on dakikalık kısmında biraz saçmalamışlar. At iki cephe arasında kendini kaybediyor, ordan oraya atıyor kendini, dikenli tellere dolanıyor falan. İŞte bu sahneler biraz saçma olmuş. Ama geneli iyi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder