27 Mart 2012 Salı

Küçük Hugo Cabret Ne Kadar da Sevimliydi: HUGO


Ne zamandır izlemek istediğim filmi sonunda izleyebildim. Film aslında 3 boyutlu ama ben malesef üç bilgisayardan izlediğim için normal bir film gibi izleyebildim. Ama yine de inanılmaz etkileyiciydi. O dönen saat dişlileri , mekanizmalar falan görsellik açısından mükemmeldi diye bilirim. Zaten ustalarımız da aynı şeyi düşünmüş olmalılar ki filme teknik alanlarda bi dolu Oscar ödülü vermişler. Filmin en iyi görüntü yönetmeni, en iyi görsel efekt, en iyi sanat yönetmeni ve en iyi ses kurgusu gibi dallarda toplam 4 ödülü var. Ne diyim gani gani haketmiş:)


Hemen filmi tanıyalım ozaman. Filmin adı: HUGO. Yönetmeni: Martin Scorsese. Başrol oyuncuları: Ben Kingsley, Sacha Baron Kohen, Asa Butterfield. ve kısacık bir rol de olsa Jude Law. Film 2011 yapımı. imdb puanı:7,9


Film Brain Selznick'in "The Invention of Hugo Cabret" adlı çocuk romanından uyarlanmış. Filmin konusu ise şöyle: Hugo Cabret, bir saat tamircisinin oğludur. Ancak babası bir yangında ölünce istasyonda saatleri ayarlama görevi olan akrabasının yanına taşınır. Bundan sonra hayatı istasyonun duvarları arasında geçer. Bu arada babası ölmeden önce bulduğu bir mekanik oyuncağı tamir etmektedir. Babasının ölümünden sonra bu işi Hugo üstlenir. Macera da zaten burada başlar...




İmkanınız varsa 3D izleyin derim. Düşününce sahnelerin üç boyutlu hallerini, sanki çok daha etkileyici görünecekmiş gibi geldi bana:) Netice olarak iyi seyirler dilerim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder