8 Mart 2012 Perşembe

Hem Sessiz Hem Siyah Beyaz Hem de Ödüllü: The Artist


2012'nin Oscar ödüllerini toplayan The Artist filmini hepiniz duymuşsunuzdur. Ben de merak ettim doğrusu. Hem sessiz, hem de siyah beyaz olup da 5 dalda Oscar ödülünü nasıl toplamış acaba diye. Hemen seyrettim:)
Netice mii? Gerçekten beğendim. Sessiz olması hiç sıkılcı kılmıyor. Tam tersine gereksiz laf kalabalığı yok diyebilirim filmde. Siyah beyaz olması da  eski Türk filmlerini hatırlatıyor insana.

Hemen filmi tanıyalım:) Filmin başrol oyuncuları: Jean Dujardin ve Berenico Bejo. Filmin yönetmeni: Michel Hazanavicius. Yapım yılı: 2011 ve imdb puanı: 8.4 (waaaaw).

Filmin aldığı ödüllere gelince: En iyi Film Ödülü, En iyi erkek oyuncu (Jean Dujardin), En iyi yönetmen (Michel Hazanavicius), En iyi müzik ve En iyi kostüm.




Filmin konusuna gelince: George Valentine çok ünlü bir aktördür. Ancak film 1920 lerde geçtiği için o dönemin filmleri sessiz film. Peppy Miller ise ünlü olmak için uğraşan genç bir oyuncu. Ama zaman akıp giderken sesli filmlerin çıkmasıyla, George Valentine eski şöhretini kaybetmeye başlar. Peppy Miller için ise tam tersi olur. O da yaptığı filmlerle ününe ün katar.

Sonuç olarak çok güzel bir film. zaten bütün ödülleri toplamış, herhalde kötü desem de inanmazsınız:) Görünen köy misali;) Filmdeki müzik yoğunluğu başta beni biraz rahatsız etse de sonraları alıştım izlerken. Tavsiyemdir, izleyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder