7 Mart 2012 Çarşamba

En Güzel Vakit Geçirdiğim Filmlerden Biridir: Aşkın 500 Günü


Bu kadar şirin bir film olamaz diye düşünüyorum. Bu filmi izlediğimde önce filmin başrol oyuncusu kızı çok güzel ve sempatik bulmuştum. Sonuna doğru da boğazını sıkasım gelmişti diyebilirim. Neyse çok da bahsetmiyim kıza neden gıcık kaptğımdan filmi sonunu anlarsınız sonra izlemekten vazgeçersiniz belki:)


Hemen filmimizi kısaca tanıyalım. Filmin Orijinal adı: 500 Days of Summer. Bu arada şu kadarcığını söylemeye hakkım var sanırım. Burdaki Summer kızın adı:) Yani filmi tanıtayım derken konusuna atlamış olacağım ama film genç çiftimizin 500 gün süren aşkını anlatıyor:) yani Summer'la geçen 500 günün Tom (hikayedeki erkek karakter) un ağzından anlatılışı. Hikayedeki en büyük sorun genç kızımız aşka pek inanmıyor:) Ama birlikte son derece eğlenceli ve zevkli günler geçirirler...

Filmi tanımaya geri dönelim:) Başrol oyuncuları: Joseph Gordon Levitt (Tom), Zoey Deschanel (Summer). Filmi yöneten: Marc Web. Filmin yapım yılı: 2009. ve tabii ki hep bakarım ben:) imdb puanı: 7.9

Bir de filmin müzikleri çok ama çok güzel. Filmde Zoey Deschanel bir şarkı söylüyor. Ben son derece sevimli buldum:) O yüzden sizlerle payşmalıyım diye düşündüm:)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder