13 Mart 2012 Salı

Siz Eyeliner'ı Nasıl Sürüyorsunuz?

Bayanların makyajının ayrılmaz bir parçasıdır eyeliner. Gözlerini belirginleştirir, derinlik kazandırır. Daha etkili bakışlar kazanmanızı sağlar. Ama her bayanın göz yapısı farklı olduğundan eyeliner sürme şekilleri de farklı olabilir. Ben de size bazı şekiller seçtim. Hemen paylaşayım diye düşündüm.



Bu şekil araplara özgü sürüş şekliymiş. Tüm gözü çerçeve içine alarak, kuyruklu çizmek. Ama birçok makyaj uzmanı gözün iç kısmına sürmeyi tavsiye etmiyor. Özellikle küçük gözleri olan bayanlara. Zira zaten küçük olan gözlerin daha da küçük görünmesini sağlıyormuş.







Bu da kedi gözü şekli veren sürüş biçimi. Bu benim en sevdiklerimden biri. Gözlerin altına sürüyorsunuz, ve uzunca bir kuyruk çekiyorsunuz. Sonuç hafif çekik gözler:)







Yine sadece üst kısma ama bu sefer bayağı kalınca çizilen eyeliner ben ce biraz nostaljik hava katıyor. Ama ben kesinlikle çok beğeniyorum. Gözleri büyük göstermede kesinlikle çok etkili bir sürüş biçimi olduğuna inanıyorum.






Son olarak açılan kanat şeklindeki sürüş biçimi. Ben hiç böyle gözün alt kısmına kuyruk yapmayı denememiştim. Ama yine de güzel görünüyor






Peki siz en çok hangisini beğendiniz:) Veya denemedim ama bu çok güzelmiş dediğiniz oldu mu içlerinden hiç?
Ben en sonuncusunu deneyebilirim diye düşünüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder