26 Nisan 2012 Perşembe

Süper İlginç Bir Film: İçinde Yaşadığım Deri


Filme başlarken bu kadar ilginç bir konusu olduğunu düşünmemiştim açıkçası. Aaa Antonio Banderas oynuyormuş izleyelim diye düşündüm. Eşimle birlikte izlemeye başladık. Bir kere filmi izlerken bir sonraki sahnede neler olacağını merak ediyorsunuz.. Bu kadın kim acaba diye düşünüyorsunuz. Filmin ortasına kadar meraklar içinde izliyorsunuz, sonra yavaşa yavaş dökülmeye başlıyor:))

Filmin orjinal adı: The Skin I live in. Türkçeye de İçimde yaşadığım Deri olarak çevrilmiş. Filmin başrol oyuncuları: Antonio Banderas, Elena Anaya, Marisa Paredes. Yönetmen Pedro Almadovar. Yapım yılı: 2011 ve tabii imdb puanı: 7.7

Filmin yönetmeni Pedro Almodovar bir kitap uyarlamasını beyaz perdeye taşımış. Gerilim türündeki film, Fransız polisiye yazarı Thierry Jonquet'in "Tarantula" isimli 2005 tarihli romanından uyarlanmış.  Ben kitabı okumadım ama yorumlar iyi bir iş çıktığı yönünde:)





Filmin konusuna gelince: Filme Antonio Banderas bir doktor ve yapay deri üretmeye çalışıyor. Eşi bir yangında ileri derecede yanmıştır. Yüzünü gördüğünde bu duruma dayanamayıp, camdan atlayarak intihar eder. Olaya şahit olan kızı da seneler sonra başına gelen kötü olaylar sonrasında aynı şekilde intihar eder. Bunun üzerine doktor deri üretmek konusundaki ilginç çalışmalarına devam eder.

Aslında konusunu çok üstü kapalı anlattım. Konusunu tamamen anlatırsam izlerken merakınız kaybolur diye düşündüm. Bundan sonrası da zaten size kalmış. İyi seyirler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder