9 Nisan 2012 Pazartesi

Güzel Bir Gerilim Filmi: Siyahlı Kadın


Son günlerde sinema afişlerinde sıkça gördüğüm bir filmdi. İzlemeyi de çok istiyordum. Biraz korkak olduğumdan daha önce gerilim filmi seyretmişliğim bir elin parmakları kadardır. Ama bu defa merak ettim ve eşimle birlikte izledim. Ama iyi ki de izlemişim. Çünkü çok beğendim. Özellikle filmin sonunu çok beğendim. Birazcık tüylerim ürperdi yani:)

Filimi daha yakından tanıyacak olursak: Filmin orijinal adı: The Woman in Black. Türkçe'ye Siyahlı Kadın olarak çevrilmiş. Filmin Yönetmeni: James Watkins, Başrol Oyuncuları: Daniel Radcliffe, Ciaran Hinds, Janet McTeer. Film 2011 yapımı ve imdb puanı: 6.8 .



Filmin konusuna gelince: Avukat Arthur Kipps bir miras işi için küçük oğlunu bırakıp, bir kasabaya gelir. Geldiği kasaba da çok ilginç olaylar olmaktadır. İnsanlar küçük çocuklarını birşeylerden kıyı kıyı saklamaktadır. Bu arada miraslık olan eve bakmaya gittiğinde orda daha da ilginç olaylarla karşılaşır. Evin içinde bir kadının hayaletinin yaşadığını öğrendiğinde ise bu kasabadaki birkaç çocuğun hayatına mal olmuştur. Kendi oğlunun hayatı ise....Belki o da tehlikededir ve onu kurtarmak için büyük çaba sarfeder. Başarılı olur mu? Bu sorunun cevabını öğrenmek için izlemeniz gerekir.

Bu arada filmdeki tarihler ve mekanlar gerçeğe çok uygun bir şekilde çekilmiş ve izleyicinin beğenisini kazanmış. Okuduğum tüm yorumlarda bunu gördüm. Bazı anlar da insan irkilmeden edemiyor. Bu da gerilim kalitesi iyi dedirtiyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder