17 Ocak 2012 Salı

Televizyonda Eğlence Var

Televizyonu ne sıklıkta seyredersiniz? Ben her akşam seyrediyorum. Takipçisi olduğum diziler var tabii. Ama ben bugün eğlenceli olanlarından bahsetmek istiyorum. Eminim herkesin de çok hoşuna gider bu. Cuma akşamı siz de izlediniz mi Gülse Birsel'in yeni dizisi "Yalan Dünya"yı? Ben izledim:) çok da beğenerek izledim. Son zamanlarda içimi bayan, ruhsal bunalımllı, bol gözyaşlı ve duygu sömürülü dizilerden pek bir bunalmıştım.

 
Çok eğlenceli, komik ve romantik bir dizi olmuş. Ama bazı yorumlara rastladım gazetelerde ve çok şaşırdım. Avrupa yakasından tamamen farklı bir dizi diye eleştirenler olmuş. Ne kadar garip bir eleştiri değil mi? Mesela Hasibe Eren Avrupa Yakası'ndaki Makbule'den bambaşka biri olarak karşımıza çıkmış. Ne kadar komik değil mi? Hayret bişey yani. Aynısı olacaksa Gülse Birsel niye yeni bir dizi yapsın ki o zaman Avrupa Yakasını devam ettirirdi, yeni karakterler, yeni oyuncular bulmaya da çalışmazdı:)

Beyazıt Öztürk ayrıca çok sempatik duruyor dizide:) Zaten severim Beyaz'ı ve böyle bir yapımda yer alması kaliteyi arttırmış diye düşünüyorum:) Gülse Birsel ile uyumlu bir çift olmuşlar. Boyu boyuna huyu huyuna...:)

Avrupa Yakasında gördüğümüz yaş takıntısı yine var gördüğüm kadarıyla Gülse Birselde:) Ama bu sefer biraz abartmışlar sanırım:) Kızın 34 yaşında olması durumunu yerden yere vurdular resmen:) Ama ben kesinlikle katılmıyorum. 34 ünde yüz de vücut da bozulmaz, hatta idda ediyorum bir kadının en güzel olduğu yaşlardır. Yeter ki kendine bakabilmesini bilsin, üzüntü, sıkıntı görmesin (bizim siteye gelin arada eğlenelim işte biz bize).

Dizi için son sözüm. Oyuncuların hepsi çok iyi ve çok başarılı (enişte biraz fazla gıcık bir tip olmuş sanki). Konu çok güzel ve eğlenceli, mekan süper ötesi. Demek ki bize düşen izlemek ve eğlenmek:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder