16 Ocak 2012 Pazartesi

Eğlenceli Bir Fim: Sıkıysa Yakala (Catch Me If You Can)

Madem rengarenk eğlenceli bir sayfamız olsun istedim, yazmaya en sevdiğim en eğlendiğim filmden başlayayım diye düşündüm:) Ben Leonardo Di Caprio filmlerini çok ama çok severim. Ama bu filme resmen bayıldım. O kadar severek eğlenerek izledim ki bu film mutlaka film atölyemin arşivinde bulunmalı diye karar verdim .



Filmin adı "Catch Me if You Can" yani Türkçe adıyla " Sıkıysa Yakala". Film 2002 yapımı.Yönetmenliğini Steven Spielberg 'in yaptığı filmde başrollerde Leonarda Di Caprio ve Tom Hanks var. Filmdeki olaylar gerçek bir yaşam hikayesinin ürünü. FBI'nın en çok arananlar listesinin başında bulunan genç bir dolandırıcının öyküsü. Frank Abagnale Jr...Genç dolandırıcı Frank rolünde  Leonardo Di Caprio :), onu yakalama görevini üstlenen tecrübeli FBI ajanı Carl Hanratty rolünde de Tom Hanks karşımıza çıkıyor. Leonardo filmde kılıktan kılığa giriyor resmen. Bir pilot, doktor, bazen bir avukat...Ve yaptığı çek sahtekarlığı ile milyonlarca dolar para kazanıyor. Peki acaba paçayı Tom Hanks'e kaptırıyor mu? Merak ediyorsanız izleyin o zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder