29 Ocak 2012 Pazar

Altın Küre'nin Sahibi: The Descendants


Ben her sene bu zamanlarda gösterime giren filmleri büyük merak beslerim. Önce Altın Küre Ödülleri arkasından da Oscar Ödülleri sahiplerini bulurken ben de bir bir ödül alan filmleri izlemeyi çok severim. Geçtiğimiz haftalarda En iyi film ödülünü alan The Descendants da ilgimi çekti ve hemen izlemeliyim dedim.

Önce filmi tanıyalım. Filmin Türkçe adı: Senden Bana Kalan. Başrolde George Clooney var. George Clooney bu filmde ayrıca Altın Küre En iyi Erken Oyuncu ödülünü de aldı. Yönetmeni Alexander Payne. 2011 yapımı olan filmin imdb puanı: 7.8

Filmin etkileyici bir konusu olduğunu söyleyemicem. Matt King iki kızı olan evli bir avukattır. Bu arada Matt rolünde Clooney var. Matt'in karısı bir kaza sonucu komaya girer ve bütün sırlar ortaya çıkar. Karısının ondan sakladığı bir sır vardır ve bu Matt için çok üzücüdür. Aman bu kaza kızlarıyla olan ilişkisini kuvvetlendirir. artık işinden daha çok vakit ayırabilir kızları için.



Filmin konusu çok heyecanlı olmasa da güzel. Oyunculuklar çok iyi. Ama özellikle filmin geçtiği Hawai Manzarası harika. Sırf o güzellikleri görmek için izlenebilecek bir film diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder