10 Şubat 2012 Cuma

Ne de güzeldi Seksenler


TRT de yeni başalayan bir dizi var şu sıralar. Adı Seksenler. Öyle şirin bir aile dizisi. Kendi halinde bir ailenin 1980 yılında yaşadıklarını anlatıyor.

Ben seksenli yıllarda küçük bir çocuktum ama, Dizide anlatılan o yıllara ait bazı şeyleri hatırlamıyorum ama görmek hoşuma gidiyor. Zaten nostaljiden hep hoşlanmışımdır. Mesela dün akşamki bölümünde Ajda Pekkan'ın Eurovision'a katıldığı şarkı olan Petrol şarkısını izledik:) Sonra en belirgin şey o döneme ait sokağa çıkma yasakları, siyasi çatışmalar, duvarlara yazılan sloganlar.

Ama hepsinden güzeli dizide o günlerin modası kıayafetler, koltuklar, televizyon programları falan görmek. Sizin de evinizde var mıydı bir mobilyalı divanınız (sırt dayanma kısmında raflar falan var)? Sonra koltuklarınızın üzerinde annelerinizin çeyzinden kalma dantel örtüler:) Dizi de o döneme ait tüm ayrıntılara dikkat etmeye çalışmışlar. Permalı kabarık saçlar, vatkalı elbiseler, merdaneli çamaşır makinesi, yeni çıkan filmler... falan. Öyle çok komik espriler var diyemesemde çok izlenesi bir dizi:)




Başrolde Rasim Öztekin, Şoray Uzun, Yasemin Conka, Özlem Türkad, İlker Ayrık, Ayşe Toga gibi başarılı oyuncuların olduğu dizinin yapımcısı da Birol Güven. Bence vaktinizi ayırıp bir kere seyredin derim. Bunalımlı, bol gözyaşlı dizilerden daha iyidir kesinlikle diye düşünüyorum.:)

1 yorum:

  1. Kaçırmıyorum ben de bu diziyi. Sıcacık bi havası var...İleriki bölümlerde sobada pişen kestaneleri görmeyi umut ediyorum :)))

    YanıtlaSil