18 Şubat 2012 Cumartesi

Hadi Biraz Renklenelim:)

Oldum olası kırmızıları, morları, parlak renkleri sevmişimdir. Hiç çekinmeden kırmızı paltomu giyer, kırmızı rujumu da sürer çıkarım dışarı. Böyle internette gezinirken hoşuma giden renkli kıyafetleri de seçtim o yüzden bugün ve hemen sizlerle paylaşayım dedim.
 Trendyolun markası olan Milla'yı artık hepimiz biliyoruz. Arada bir ünlü isimlerle katalog çekimleri yapıyorlar. İşte ben en çok Hadise'yle çekilen fotoğrafları ve onun giydiği kıyafetleri beğenmiştim. Bu kışın son modası olan yuvarlak yaka kabanlardan bir tanesi vardı Hadise'nin üzerinde ve ben ona bayıldım. Yeşil zaten en sevdiğim renlerden biri:) İşte bu:

 Sonra tumblr denen şey neymiş deyip onu karışıtırırken rastladığım tırnak boyama modellerinden seçtiğim en renkli ve en çok hoşuma giden tırnaklar var. Hemen onu da paylaştım:


İnce Topuk diye bir ayakkabı markası var bir de. Facebook ta kenarda reklamları bol bol çıkıyor. İşte o markanın ayakkabılarını da çok beğeniyorum ben. Rengarenkler. Yeşilden başladım yeşil gidelim diye yine yeşil seçtim. İşte burda:


Son olarak da böyle büyük renkli çerçeveli gözlük istiyorum. Normalde lens kullanıyorum ama her zaman lens takamıyorum. Arada gözlük takmak zorunda kaldığım oluyor. Değişik bir şeyler istiyordum. İşte bunu buldum, çok da beğendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder