8 Şubat 2012 Çarşamba

Güzel Vakit Geçirmek İsterseniz Bu Filmi İzleyin: 21


Ben çok sevdim bu filmi. Çok heyecanlıydı gerçekten. İzlerken neler olacağını sürekli merak ettiğiniz bir film.
Hareketli, eğlenceli, sürükleyici ve merak uyandıran. Daha ne söyleyebilirim ki...

Hemen filmi tanıyalım o zaman. Filmin adı: 21, Oyuncular: Jim Sturgess, Kate Bosworth, Kevin Spacey Yönetmen: Robert Luketic. 2008 yapımı ve imdb puanı: 6,7 





En büyük hayali tıp fakültesinde okumak olan MIT öğrencisi Ben bir yandan para biriktirmeye çalışırken bir yandan da bir bursa başvurur. Burs mülakatı sırasında yetkili ona çok ilginç bir soru sorar. Bu bursu haketmek için "seni diğer insanlardan farklı yapacak bir şey yaptın mı?" Ben'in aklına bir anda Las Vegas'ta yaşadıkları gelir. Peki Ben Vegas'ta neler yaşamıştı? Matematik profesörü olan Mick Rosa'nın dikkatini çekmesi ona hangi kapıları açmıştı?  Bursu almaya hak kazandı mı? İşte tüm bu soruların cevabını biraz olsun merak ettiyseniz benden size tavsiye:) İZLEYİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder