25 Mayıs 2012 Cuma

Yine Ayakkabı Aldım. Bu Sefer Yazlık:)

Aldığım her ayakkabıyı buradan yazmak adet oldu. En son Hotiç'ten aldığım siyah rugan, yumurta topuklu ayakkabılarımı paylaşmıştım:) O ayakkabılarım çok rahattı gerçekten. Ama yaz gelince artık daha hafif, daha açık renk ayakkabılar giyme zamanı geldi:)

İki hafta önce Markafoni'de Hotiç ayakkabılara bakarken beğenmiştim bunları, aynı gün 10 TL hediye çeki de gelince bu bir işaret olmalı diyerek hemen aldım. Bugün de kargo ulaştı sonunda elime. Ben de hiç vakit kaybetmeden paylaşmak istedim:)

İşte yeni ayakkabılarım:



Bu arada geçtiğimiz senelerde moda olan renkli babetlerin yerini bu sene bu renkli oxford ayakkabıların aldığını biliyor muydunuz:)? Benim tercihim bejden yana oldu ama pembe bir tane daha edinebilirim ilerleyen zamanlarda:)

1 yorum:

  1. Merhaba , çok güzellermiş biz www.bugununfirsati.com ailesi olarak web sitenizi gerçekten çok beğendik.

    YanıtlaSil