4 Eylül 2012 Salı

Yeni ayakkabılarım

Aldığım her ayakkabıyı burdan yayınlamam şart mı? Şart tabii:) Ne yapayım, mutluluğumu paylaşıyorum. Hem belki fikir verrmiş olurum.

Bu defa eşimin kardeşinin düğünü için aldım. Kendilerini moda avcıları olarak adlandıran bir grup insan ayakkabı ve çantanın takım olması modasının çoktan geçmiş olduğunu ısrarla ve bangır bangır belirtmiş de olsa, ben gelenekçiyim diyorum:) Ayrıca nostaljik bir kızım:) ne yapayım böylesi hoşuma gidiyor. Ayrıca daha zengin duruyor:) Bakalım siz ne diyeceksiniz ayakkabılarım ve çantam için:)



Bu arada bu sene bu renk çok moda. Nar çiçeği deniliyor. Hemen hemen bütün mağazlarda değişik varyasyonlarını bulmak mümkün. Hatta öyle ki ayakkabısını bir mağazadan çantasını diğer mağazadan almak mümkün. Renk o kadar tutuyor yani:)

Bu arada sayfamı ziyaret edip beğendiyseniz, izleyicim olmaya ne dersiniz. Ayrıca yorumlarınız da benim için çok önemli onu da belirtmek isterim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder